Kelebihan Jom Detox Jutawan Shaklee

Detox adalah proses pembuangan toksin daripada badan melalui organ -organ detox badan.

Tapi mesti korang terfikir, betul ke badan kita ada toksin?

Environment kita hari ini penuh dengan pencemaran, semakin hari semakin teruk. Walaupun kita pilih makanan organik, duduk di kawasan kampung yang kurang kenderaan dan kilang, tetapi malangnya kita tetap terdedah dengan pencemaran, radiation, racun dan sebagainya.

Contohnya, jerebu, asap rokok, asap kilang, racun dari pertanian, barang-barang kosmetik seperti lipstik, mascara, malah handphone yang kita pegang pun ada radiation. Jadi, adakah kita masih nak mengatakan badan kita bebas toksin 100%?

Selain dari tu, makanan yang kita tak jaga pengambilannya. Pengambilan fastfood seperti KFC, minuman bikarbonat tinggi gula, MCD dan lain-lain.

OIeh itu, team Jutawan Shaklee mengambil inisiatif untuk membantu semua orang untuk mendapatkan badan yang lebih sihat dengan melakukan detoksfikasi badan. 






Ada 5 sebab/ kelebihan kenapa anda perlu sertai Program Jom Detox Jutawan:


#1 Jom Detox Jutawan merangkumi semua organ detox dalam badan




ORGAN DETOX - kolon, paru-paru, hati, kulit ,limfa. Ini adalah organ dalam badan kita yang berfungsi membuat detoks secara semula jadi.

Kalau kita sedar, kebanyakkan program detox di luar sana hanya menumpukan usus sahaja. Berak dan teus berak. Padahal kita ada organ detox yang lain yang perlu juga dirawat.

Detox Shaklee adalah menyeluruh!

Sebgai contoh, HATI- Fungsi hati ialah keluarkan toksin dari badan dan keluarkan enzim jus hempedu untuk proses asimilasi lemak dan sebgainya. Hati menjalankan detox 70 % dalam badan. Banyak bukan!

Tetapi bila kita makan terlalu banyak fasst food, kicap, sos dan dressing yang tak natural, ia menyebabkan hati kita berkerja keras dan menjadi beban , seterusnya hati tak sempat nak betul-betul proses semua makanan yang kita makan tadi. Akibatnya, berat badan semakin naik, rasa tak sihat, makan supplement macam tak ada kesan. Itu semua disebabkan badan kita banyak toksin


#2 Detox Shaklee disusun oleh pakar nutrisi dan meal plan sepanjang detox diendorsekan oleh doktor.



Program detox Shaklee sangat tersusun dan sangat complete.
Detox SHaklee berjalan dalam masa 7 hari, menu untuk 7 hari disediakan oleh pakar nutrisi. Jadi tidak ada kebimbangan atau keraguan tentang menu yang dicadsngkan dan ia pasti mampu dilakukan oleh setiap orang, malah tidak memudaratkan.


#3 Tidak kembali ke bentuk asal selepas tamat program detox




Tidak ada yo-yo effect akan cepat naik balik berat badan lepas habis detox. Kalau korang nak diet apa jenis diet sekalipun, start lah dengan detox, detox ni akan remove semua impurities dalam badan.

#4 Kesan/ manfaat detox - Meningkatkan tahap kesihatan badan


  • Menurunkan berat badan
  • Kolon lebih sihat
  • Meningkatkan tenaga
  • Mengawal nafsu makan
  • Kulit lebih cantik
  • Menguatkan sistem imun
  • Tidur lebih lena


#5 Vitamin/ Supplement yang selamat dan berkesan




Dalam set pemakanan Detox Shaklee, ada beberapa suplement perlu diambil untuk membantu lagi proses detokfikasi berjalan dengan lebih berkesan.

i. DTX Complex
Membekalkan nutrisi untuk menyokong fungsi hati yang sihat menggunakan formulasi herba yang melindungi dan meransang fungsi tubuh untuk mengekalkan hati yang sihat.

Ii. Herb-Lax
Untuk pelawasan- meransang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.

Iii. Alfalfa Complex



Nutrisi hebat semula jadi- mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah, membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah. Tumbuhan ini membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium, klorofil, bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.

Iv. Peppermint Ginger Plus
Lega dan tenang- Pudina dan halia digunakan secara tradisional dan turun temurun untuk sensasi menenangkan dan melegakan perut. Ia juga boleh membantu melawaskan penghadaman.

V. Vivix

Anggur muscadine grape mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang tidak ditemui dalam anggur lain, mengandungi kepekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Nanti Liza akan kongsikan testimoni sebenar peserta-peserta Jom Detox Jutawan, sekarang dan batch ke 14 untuk Program Jom Detox Jutawan, jom sertai Liza dan Program Jom Detox Jutawan batch 15!

Liza merupakan distributor Shaklee di Jajahan Pontian dan Tangkak. #ShakleePontian #ShakleeTangkak .
Anda nak jadi sebahagian dari Hijrah Empire dan Team Jutawan?
Roger Liza ok, kita cipta kejayaan bersama

Direct PM 👉 Liza



Cik Noraliza
Pengasas Hijrah D'Beauty Spa (Home And Mobile Spa)
Shaklee Independent Distributor

Liza Hijrah DBeauty +6011 1564 0454

Comments

Popular Posts